Rzucamy WAM wakacyjne wyzwanie… Dwutygodniowa kumulacja Zdrowego Ruchu.

Przez dwa tygodnie, od poniedziałku do soboty, jedna godzina zajęć, nastawiona na prawidłowy oddech, postawę i motorykę, na rozwój i korekcję sylwetek oraz kompensacji, jakie tworzy w nich nasz codzienny tryb życia. Każdego dnia poruszymy Was odpowiednio skomponowanymi ćwiczeniami, bazującymi na różnych technikach i systemach ruchowych. Wszystko to, by pokazać, jak wpływa 60 min. dobrze dobranego ruchu dziennie, uwzględniającego różne aspekty i potrzeby naszego ciała i ducha.

A zatem:
* 22.07 – poniedziałek – 18:45 – Nirvana – sztuka prawidłowego oddechu – prowadzi Ada Pałka

Zaczniemy od podstaw czyli prawidłowych wzorców oddechowych. Niestety nasz tryb życia, siedzący i pełen napięć powoduje, że dana nam przez naturę umiejętność oddychania została całkiem zaburzona. Nawet osoby aktywne ruchowo mają poważne problemy z oddechem i najczęściej wcale o tym nie wiedzą, przez co utrwalają fatalne nawyki. To zakłóca docelowo cały nasz metabolizm, pracę systemu nerwowego i aparatu ruchu.
Dlatego właśnie każdy z naszych tygodni rozpoczniemy od specjalnych sesji oddechowych połączonych z łagodnymi i płynnymi sekwencjami ruchowymi. System Nirvana pomyślany jest tak, by oddech komponował się z ruchem w zgodzie z prawidłowymi wzorcami, przełamując złe nawyki i budując nowe.

* 23. 07 – wtorek – 19:30 – Joga dla Kręgosłupa – ćwiczenia z krzesłami – prowadzi Ada Pałka

To niezwykle efektywne i świetnie pomyślane zajęcia, w czasie których krzesła posłużą nam za przyrząd gimnastyczny. Czasem pozwolą nam wykonać poszczególne asany bardziej efektywnie, czasem bardziej precyzyjnie, a niejednokrotnie umożliwią wykonanie pozycji do tej pory nieosiągalnych. Okażą się też niezwykle skuteczne w lepszym odczuwaniu odpowiednich grup mięśniowych przy poszczególnych ruchach.

* 24.07 – środa – 18:30 – Izolacje i Mobilizacje – dla świadomości ciała swobodnego ruchu – prowadzi Sara Damm

Zaskakujące, często autorskie ćwiczenia zaprojektowane tak, by zdjąć napięcia z napiętych stref i wzmocnić osłabione grupy mięśni, a dzięki temu odzyskać przestrzenie miedzy kręgami w kręgosłupie i w obrębie innych stawów. Wszystko po to, by przywrócić/utrwalić/rozwinąć prawidłową postawę i motorykę, rozwijać świadomość ciała, a dzięki niej eliminować od niezbędnego minimum napięcia i zaangażowanie grup mięśniowych odpowiedzialnych za poszczególne ruchy, te proste i bardziej złożone. Będziemy wykorzystywać rozliczne zabawki gimnastyczne: drążki, gumy, taśmy, piłeczki, klocki, liny, by angażowanie i rozróżnianie napięć w ciele było bardziej klarowne i efektywne.

* 25.07 – czwartek – 19.30 – Joga dla kręgosłupa – podstawowe asany i ich warianty – prowadzi Sara Damm

Przejdziemy przez podstawowe asany i ich wariacje, tak by lepiej zrozumieć jak właściwie je wykonywać w zależności od poziomu naszej formy, do czego w nich dążyć, jak regulować je oddechem i co mogą dawać naszemu ciału. Będzie trochę pracy w parach, czasem z przyrządami. Zajęcia przygotowujące do piątkowego flow.

* 26.07 – piątek – 17:45 – Joga Flow – płynne sekwencje asan prowadzonych oddechem – Sara Damm

Po całym tygodniu rozbudzana naszego ciała, uwrażliwiania na oddech i świadomość ciała postaramy się przepłynąć przez sekwencje asan pomyślanych tak, by wzmocnić, uelastycznić i rozgrzać nasze ciała.
Skupiając się na oddechu i dynamice poszczególnych pozycji skupimy się na „tu i teraz”, by wyciągnąć nas z gonitwy naszych myśli. Na końcu odprężymy nasze ciała i oddamy się zasłużonemu relaksowi.

* 27.07 – sobota 12:00 – Aerial Yoga – nieziemskie i odlotowe podsumowanie tygodnia – czyli Joga w Hamaku – prowadzi Sara Damm

Niezwykle rozwijająca ciało i percepcję, antygrawitacyjna dyscyplina ruchowa z pogranicza jogi, pilatesu, fitnessu, tańca i akrobatyki powietrznej. Doskonałe podsumowanie poprzednich dni i okazja, rozćwiczone ciało oderwać od podłogi, poddać nietypowym konfrontacjom z grawitacją w pozycjach częściowo podpartych o podłoże, całkowicie od niego oderwanych latających oraz odwróconych, niezwykle skutecznych w dekompresji naszych stawów, kręgosłupa oraz organów wewnętrznych.

Po weekendzie, od kolejnego poniedziałku, zaprosimy Was na radosną kontynuacje naszego wyzwania według programu tygodnia pierwszego. W kolejnym, będziemy nasze umiejętności utrwalać, pogłębiać i wzbogacać o nowe elementy.

* 29.07 – poniedziałek – 18:45 – Nirvana – sztuka prawidłowego oddechu – prowadzi Ada Pałka
* 30. 07 – wtorek – 19:30 – Joga dla Kręgosłupa – ćwiczenia z krzesłami – prowadzi Ada Pałka
* 31.07 – środa – 18:30 – Izolacje i Mobilizacje – dla świadomości ciała swobodnego ruchu – prowadzi Sara Damm
* 01.08 – czwartek – 19.30- Joga dla kręgosłupa – podstawowe asany i ich warianty – prowadzi Sara Damm
* 02.08 – piątek – 17:45 – Joga Flow – płynne sekwencje asan prowadzonych oddechem – Sara Damm
* 03.08 – sobota 12:00 – aerial yoga – nieziemskie i odlotowe podsumowanie tygodnia – czyli Joga w Hamaku – prowadzi Sara Damm

Nasze wyzwanie pomyślane jest jako całość, zatem gorąco polecamy wziąć udział w komplecie przygotowanych zajęć. Wiedząc jednak, że życie może uniemożliwić Wam dodarcie na niektóre zajęcia tworzymy też opcje fragmentarycznych pakietów

Cennik:
Pojedyncze wejście……..30 pln
Dwa wejścia………………. 50 pln
Trzy wejścia……………….. 70 pln
Cztery wejścia…………….. 90 pln
Pięć wejść…………………. 110 pln
Sześć wejść……………….. 130 pln
Siedem wejść……………..150 pln
Osiem wejść………………. 160 pln
Dziewięć wejść………….. 170 pln
Dziesięć wejść…………… 180 pln
Dodatkowo:
Jedno wejście aerial … 40 pln
Dwa wejścia aerial …….70 pln

Pakiet Super Full (wszystko w cenie) – 250 pln

Potwierdzeniem rezerwacji miejsca będzie wpłata bezzwrotnej zaliczki w wysokości 50% kwoty do dnia 19.07.2019 /piątek/ na konto:
Meli-Melo 29 1160 2202 0000 0001 5984 7940

Zapisy i info:
info@meli-melo.pl; bellydancing@saradamm.com
+48 880 717 069
MELI-MELO
Ul. Siemiradzkiego 17/1 Kraków

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

3 × 2 =