Zapraszamy na praktyczne warsztaty poświęcone zbilansowanej, zdrowej diecie, motywacji do zmiany nawyków i zdrowemu ruchowi.

Na naszych warsztatach dietę rozumiemy, jako sposób odżywiania, który pozwala nam znaleźć energię do działania i właściwego funkcjonowania organizmu, a także, jako element profilaktyki prozdrowotnej chroniący nas przed chorobami. Do tego ruch, sztuka oddychania i odpowiednie ćwiczenia wzmacniające nasze ciało, gdyż to właśnie odpowiednio dobrany ruch, poza dietą, jest warunkiem koniecznym naszego dobrego funkcjonowania. Nasze ciała zaprojektowane są przez naturę, by się ruszać. Aby to połączyć potrzebna jest nam motywacja – o niej również będziemy dyskutować i ją w sobie krzesać 🙂

Spotkanie będzie miało charakter wymiany myśli i praktycznych warsztatów. Chcemy poznać, skorygować, uzupełnić Waszą wiedzę w temacie właściwego odżywiania, podzielić się naszym praktycznym doświadczeniem, coś podpowiedzieć, ewentualnie doradzić. Spotkanie składać się będzie z trzech części: DIETA, MOTYWACJA I ZDROWY RUCH – ich celem jest przybliżenie Wam narzędzi i metod do samodzielnego planowania zdrowego trybu życia.

PROGRAM:

1. NA TALERZU:

– POPATRZ NA SWÓJ TALERZ!
– DLACZEGO NIE JESTEŚMY ZIELONYMI LUDZIKAMI, czyli o energii w naszym ciele – w tym m.in. analiza składu ciała przy użyciu TANITY
– NADMIAR URODZAJU, czyli co zrobić gdy jest nas za dużo?

Prowadzenie: Dorota Gryka – mgr biologii, doktor nauk o kulturze fizycznej, nauczyciel akademicki w Krakowskiej Wyższej Szkole Promocji Zdrowia, kierunki: Fizjoterapia, Dietetyka, Kosmetologia. Dyplomowany dietetyk i doradca żywieniowy.

2. MAŁA RZECZ, A CIESZY – CZYLI COŚ O MOTYWACJI
Rzeczowo na temat efektywności działania, motywacji do zmiany nawyków i stawiania sobie sensownych celów.

Prowadzenie: Lukasz Kanski-Chmielewski – trener komunikacji biznesowej (certyfikat MATRIK), PR-owiec, dziennikarz, koordynator projektów prozdrowotnych dla kobiet.
Do niedawna nałogowy palacz, więc podpowie Wam co można zrobić, aby przejść na zdrowszą stronę życia.

3. NA MACIE:
W zależności od tego, jakie mamy cele i potrzeby, oraz w jakiej formie jest nasze ciało – kondycja, postawa, skład ciała powinniśmy dopasować sobie odpowiedni program treningów/zajęć ruchowych.
Zatem w czasie naszego warsztatu skupimy się na tym, jak za pomocą prostych ćwiczeń i różnych aktywności fizycznych, wpływać na naszą postawę i kondycję. Porozmawiamy jak komponować serie powtórzeń, ich intensywność i przebieg, by w zależności od potrzeb i celów móc wpływać na zwiększenie wydolności, utratę wagi, budowanie siły. Popracujemy nad tym, jak dbać o naszą postawę i motorykę, by móc bezpiecznie i efektywnie kształtować naszą sylwetkę i sprawność. Wyjaśnimy sobie jakimi rodzajami treningów możemy wpływać na naszą wagę, czym są treningi cardio i interwałowe. Dowiemy się jak się z nimi obchodzić i dobierać do swoich aktualnych możliwość, tak by stały się naszym sprzymierzeńcem w pracy z ciałem.

Prowadzenie: Sara Damm – trenerka tańca, aerial yogi i specjalistka od zdrowego ruchu.

Termin:
29 września 2019, godz. 10:30 – 17:00 (z przerwami)

Cena:
250 zł (w cenę wliczony jest smaczny wegański lunch z Cafe Vegano)

Miejsce i zapisy:
Akademia Meli-Melo ,
Ul.Siemiradzkiego 17/1 Kraków
880 717 069
info@meli-melo.pl
Potwierdzeniem rezerwacji miejsca będzie bezzwrotna wpłata kwoty do dnia 23.09.2018 na konto:
Meli-Melo 29 1160 2202 0000 0001 5984 7940

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

5 × 3 =