Od sprawności mięśni dna miednicy zależy komfort ‎naszego życia.
Trening Dna Miednicy, to regularne zajęcia, które możesz traktować jako profilaktykę i osobistą higienę, ale również jako terapię już występujących dolegliwości, takich jak wysiłkowe ‎nietrzymanie moczu, bóle napięciowe, brak stabilizacji kręgosłupa, napięty i odstający ‎brzuch, problemy z trawieniem.

Dzięki nim poczujesz komfort podczas kichania, kaszlu, śmiechu i uprawiania sportu. Uzyskasz większą sprawność ruchową, prostą sylwetkę, lepszą kondycję.
Zajęcia mają na celu m.in poprawić napięcie mięśni Kegla oraz zapobiec obniżaniu się narządu rodnego.

Dzięki zastosowanym ćwiczeniom świadomościowym, relaksacyjnym, wzmacniającym, oddechowym oraz nauce pracy nad mięśniami dna miednicy podczas codziennych czynności, można zniwelować inkontynencję (nietrzymanie moczu), częste wizyty w toalecie czy inne dysfunkcje miednicy u kobiet w okresie po porodzie, menopauzy czy klimakterium lub zapobiec im na przyszłość.

Rozkład Czasowy Wydarzenia (1)

Czwartek
-
Ada

Leave a reply

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

eight − 1 =